Dne 22.1. bude centrála v Praze 7 uzavřena z důvodu probíhající inventury.
v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Reklamace
Informace

Reklamace

Reklamační řád a servis

Přečtěte si reklamační podmínky přehledně v bodech i detailně, zvlášť pokud míříte do servisu.

Řešení problémů

Jak zadat reklamaci? Nebo chcete vědět, kdy bude vyřízená? Zde najdete potřebné údaje.

Jak to u nás na reklamaci chodí

Pokud opravu neřeší autorizované servisy, starají se o vyřízení naši technici.

Příprava zásilky před odesláním k reklamaci

Prohlédněte si ukázku správně připravené zásilky před odesláním k reklamaci.


 

callcentrum@mironet.cz

V Háji 10, 170 00 Praha 7

300x v ČR


 

© Mironet Technology s.r.o.