Vážení zákazníci, centrální prodejna Praha 4 Chodov bude 28. října otevřena v čase 9:30 - 18:00. Děkujeme za pochopení.
0
v košíku zboží za 0 Kč

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Reklamace
Informace

Reklamace

  Centrální reklamace


     Odpovědný vedoucí

     jméno: Pavel Mitlener

     Kontaktní údaje

     K Herinku 370

     251 01 Dobřejovice

     email: reklamace@mironet.cz

     tel.: +420 234 700 840


  Důležité informace

Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy PDF, DOCX.

Reklamační řád a servis

Přečtěte si reklamační podmínky přehledně v bodech i detailně, zvlášť pokud míříte do servisu.

Řešení problémů

Jak zadat reklamaci? Nebo chcete vědět, kdy bude vyřízená? Zde najdete potřebné údaje.

Příprava zásilky před odesláním k reklamaci

Prohlédněte si ukázku správně připravené zásilky před odesláním k reklamaci.

Autorizované servisy

Seznam autorizovaných servisů, který zajišťuje urychlení reklamačního řízení.

Objednání výjezdu IT specialisty

Potřebujete poradit? Objednete si naše IT specialistu až k vám domů.



callcentrum@mironet.cz

8:00 – 19:15
Pondělí – Pátek

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

20 prodejen
3000 výdejen


© Mironet.cz a.s.