Reklamace
Je nám jasné, že se občas prostě něco pokazí. Proto vás procesem každé reklamace provedeme tak, abyste vše vyřešili snadno a rychle. Níže pak můžete najít opovědi na nejčastější otázky a kontakty.

Reklamace - záruční opravy
dodané zboží přestalo fungovat v záruční době
Chci zboží vrátit do 14 dnů
chci odstoupit od smlouvy a vrátit zboží v rámci 14denní lhůty
Zboží neodpovídá objednávce
Objednávka dorazila poškozená, nefunčkní nebo neuplná
Chci zjistit stav reklamace
Reklamace už běží, chci vědět jak na tom je
Kontaktní údaje: Reklamační oddělení Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
E-mail: reklamace@mironet.cz
Tel.: +420 234 700 840
Reklamace - záruční opravy
dodané zboží přestalo fungovat v záruční době
Chci zboží vrátit do 14 dnů
chci odstoupit od smlouvy a vrátit zboží v rámci 14denní lhůty
Zboží neodpovídá objednávce
Objednávka dorazila poškozená, nefunčkní nebo neuplná
Chci zjistit stav reklamace
Reklamace už běží, chci vědět jak na tom je
Kontakty
Odpovědný vedoucí: Pavel MitlenerKontaktní údaje: Reklamační oddělení Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
E-mail: reklamace@mironet.cz
Tel.: +420 234 700 840
Nejčastější dotazy:
-
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vyřízení reklamace v Mironetu obvykle trvá dva až tři týdny. -
Kde probíhá oprava reklamovaného zboží?
Záruční opravy reklamovaného zboží řeší vždy náš dodavatel, nebo jím autorizovaný servis. -
Mohu reklamaci svým přičiněním urychlit?
Velmi pomůže, když si založíte reklamaci zde na našich webových stránkách. Důležité je také zboží dodat kompletní, včetně veškerého příslušenství. Telefon a obdobná zařízení by měla být bez hesel a účtů. -
Kdo platí dopravu reklamovaného zboží?
Reklamované zboží je možné u Mironetu zdarma odeslat zpětnou zásilkou služby Zásilkovna. V případe, že využijete jinou dopravní službu, máte v případě uznání reklamace nárok na proplacení nákladů za přepravu.