v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Reklamace
Informace

Reklamace

  Centrální reklamace


     Odpovědný vedoucí

     jméno: Mgr. Petr Zajac

     Kontaktní údaje

     K Herinku 370

     251 01 Dobřejovice

     email: reklamace@mironet.cz

     tel.: 234 700 840


  Důležité informace

Reklamační řád a servis

Přečtěte si reklamační podmínky přehledně v bodech i detailně, zvlášť pokud míříte do servisu.

Řešení problémů

Jak zadat reklamaci? Nebo chcete vědět, kdy bude vyřízená? Zde najdete potřebné údaje.

Příprava zásilky před odesláním k reklamaci

Prohlédněte si ukázku správně připravené zásilky před odesláním k reklamaci.

Autorizované servisy

Seznam autorizovaných servisů, který zajišťuje urychlení reklamačního řízení.

Objednání výjezdu IT specialisty

Potřebujete poradit? Objednete si naše IT specialistu až k vám domů.



callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.