v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Vše o nákupu   >   FAQ
Informace

FAQ

Abychom ušetřili Váš čas i Vaše telefonní poplatky, připravili jsme pro Vás výčet nejčastěji kladených dotazů (řazených do několika sekcí) a odpovědí na ně.

Pročtěte si před zavoláním do Mironetu tyto nejčastěji pokládané dotazy, které Vám pomohou ve chvíli, kdy si nevíte rady.

Objednávka

Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
Stav objednávky zjistíte jednoduše přihlášením na svou registraci, pod odkazem ,,Moje objednávky“.

Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?
V předvečer doručení obdržíte emailem potvrzení o expedici, kde naleznete číslo balíku, kontakt na přepravní službu a odkaz na online sledování zásilky.

Jaká je lhůta pro vyzvednutí mé objednávky na pobočce?
Osobní odběry zboží lze uskutečnit do 4 kalendářních dnů od obdržení emailové výzvy k odběru.

Mohu si zboží objednat po telefonu?
Ano, objednávku je možné uskutečnit na tel.: 234 700 800. Telefonické objednávky jsou za vyšší cenu než při objednání přes internet. Není nárok na dopravné zdarma. Totéž platí pro objednávky vytvořené prodejcem na pobočce.

Mohu v existující objednávce dělat změny?
Aktuálně lze změny v objednávkách dělat pouze telefonicky nebo přes emaily prodej@mironet.cz (osobní odběry) nebo callcentrum@mironet.cz (objednávky na přepravu).

Produkt

Jak zjistím dostupnost jednotlivých produktů?
U každého výrobku je tabulka s dostupností, která vyjadřuje dostupnost při objednání zboží v danou chvíli. U zboží s dostupností „Na cestě“ nebo „Na objednání“ většinou ještě není potvrzeno konkrétní datum dostupnosti. Informace se pravidelně aktualizují. Na zboží, u kterého se vyskytuje informace: ,,Dodání na dotaz“ je třeba se telefonicky informovat na našem callcentru, které je Vám k dispozici na tel.: 234 700 800 v době Po - Pá:8:00 - 20:00, So - Ne:9:30 - 18:00.

Co mám dělat, pokud jsem v nabídce Mironetu nenalezl hledané zboží?
Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s poptávkou na pm@mironet.cz .

Jaké jsou výhody telefonů z EU distribuce?

  • Dřívější aktualizace systému - S evropskou distribucí se nejčastěji setkáte u telefonů. Jejich software je průběžně vyvíjen a vylepšován, ale velké trhy, jako je Německo, Francie nebo Velká Británie, dostávají v aktualizacích přednost před menšími odbytišti - třeba Českem a Slovenskem. Zařízení z EU distribuce jsou lokalizována do českého jazyka.
  • Nižší cena - Tzv. šedý dovoz ve většině případů znamená výhodnější cenu. Asi Vás hned napadne otázka, jak je to možné. Ve většině případů šedivky pocházejí z telefonů určených pro operátory, kteří mají vyjednávací moc manipulovat s cenou více než klasické obchody. V jiných případech obchodníci využívají výhod trhu - ač si to Evropa nerada přiznává, některé produkty se mezi její hranice dostávají se zpožděním a zatímco oficiální distribuce má ceny diktované, nezávislejší obchodníci mohou využít levnější dovoz ze zahraničí.
  • Širší výběr z modelů a barev - Velký trh oplývá důraznější vyjednávací silou. V tomto ohledu je Česká republika jen malým hráčem a velké značky ji bohužel někdy přehlíží. Proto se k nám některé produkty ani nedostanou, nebo jen v omezené míře či nabídce. Zatímco zahraniční e-shopy mohou mít v nabídce jeden telefon v mnoha odstínech, Česko oficiálně nabízí jen jednu dvě barvy.
  • Přednostní reklamace - Zákon nařizuje prodejcům dvouletou záruku. U EU distribucí proto věnujte pozornost historii a reputaci obchodu. Pohybuje se na trhu dlouho? Máte Vy nebo Vaši známí s obchodem dobré zkušenosti? Je e-shop kladně hodnocený na internetových porovnávačích? Pokud na tyto otázky naleznete kladnou odpověď, nemáte se čeho bát. Ba naopak - zatímco autorizovaná servisní střediska protahují opravu odesíláním do vzdáleného centra, slušné obchody dokáží mnoho závad opravit i na počkání.

Faktury a další doklady

Co mám dělat, pokud na dokladu potřebuji změnit údaje?
Kompletní změna odběratele se provádí na základě navrácení původní faktury a je zdarma za předpokladu, že nám zašlete klientské číslo nového odběratele. Doplnění údajů do stávající faktury se provádí za poplatek 345,- Kč s DPH. Dodací adresy mazat nelze.

Proč není vyplněný záruční list přibalený k produktu od výrobce?
Jelikož zasílané zboží nevybalujeme, všechny záruční listy vydané od výrobce jsou nevyplněné. K reklamaci uplatňované u nás Vám postačí námi vydaný Dodací a záruční list, avšak pokud si přejete mít potvrzený i záruční list výrobce, zašlete jej na adresu Mironet s.r.o, V Háji 10, Praha 7, 170 00.

Nefunkční a chybně dodané zboží

Kam se mám obrátit v případě potřeby záruční opravy?
Pokud chcete zboží reklamovat, přejděte na Můj Mironet.

Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek dodacího listu, prosím kontaktujte nás na čísle 234 700 800 nebo na callcentrum@mironet.cz, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka?
V případě, že poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky není zjevná při převzetí, je nutno nám oznámit vznik škody nejpozději do dvou pracovních dnů ode dne převzetí zásilky. Následující pracovní den sepíše řidič přepravní služby Zápis o škodě a dále se bude postupovat dle jeho pokynů.

Co mám dělat, když mi produkt přestal plně fungovat v záruční době?
Přijďte s produktem na jakoukoli naši pobočku nebo kontaktujte reklamační oddělení na adrese reklamace@mironet.cz

Komu klást technické dotazy?

Pokud máte jakékoli technické dotazy, rádi Vám je zodpovíme na servis@mironet.cz

Lhůta na odpověď po přijetí mailu

Standardně si vyhrazujeme maximální lhůtu pro odpověď na přijatý mail 4 hodiny v rámci pracovní doby.
Tj. ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. ve středu v 18:00, odpovíme Vám až následující den.


 

callcentrum@mironet.cz

V Háji 10, 170 00 Praha 7

300x v ČR


 

© Mironet Technology s.r.o.