Vážení zákazníci, o státních svátcích 1. 5. a 8. 5. bude centrála na Chodově otevřena 9:30 – 18:00.
v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Reklamace   >   Řešení problémů
Informace

Řešení problémů

Tato stránka Vám pomůže s nejběžnějšími otázkami týkajících se servisu a reklamací zboží zakoupeného ve firmě Mironet.

Pro správu reklamací, jejich zadávání a zjišťování stavu používáme osobní profil na stránce Můj Mironet. Spolupracujeme s autorizovanými servisy, zároveň máme vlastní techniky, není problém proto opravit ani elektroniku po záruční době. V případě, že byste potřebovali povolat technika přímo na místě Vašeho bydliště, použijte prosím odpovídající formulář.

Jak a kde reklamovat Zadat reklamaci Objednávka

Zapůjčení zboží během opravy

V případě, že jste si objednali All risk záruku, máte nárok na zapůjčení náhradního zařízení do vyřešení reklamace.

Jak při reklamacích postupovat

Reklamace můžete řešit u nás, nebo v autorizovaných servisech. Veškeré úkony probíhají v souladu s reklamačním řádem, můžete samozřejmě i vrátit zboží během 14ti denní lhůty od zakoupení. K tomu lze využít pobočky Mironetu, tzn. na Praze 4, 6 a 8, v Brně a Plzni.

Poškozený balík nebo nekompletní objednávka

Při převzetí zásilky jste povinni překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Skrytou vadu zásilky jste povinni oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky v případě dopravy přes PPL, do dvou u České pošty, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

Pokud přepravní společnost uzná Vaši reklamaci, kontaktujte nás na adrese reklamace@mironet.cz.

Kde je moje zásilka?

Ke sledování zásilek použijte portály našich přepravců, stačí zadat jejich číselný kód sdělený e-mailem při odesílání - stačí přejít na stránky PPL či České pošty.



callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.