v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Informace

Příprava zásilky před odesláním k reklamaci

Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak připravit zásilku před odesláním k reklamaci. Tento postup napomáhá k tomu, aby vámi zakoupené zboží dorazilo v pořádku až k nám.

1) Odeslání menšího předmětu (například mobilní telefon)

Předmět vložte do krabičky a zabalte ideálně do bublinkové fólie. Pouhé obalení samotného předmětu jej dostatečně neochrání.


Krabičku obalenou bublinkovou fólií vložte do větší krabice, kterou vyplňte vystýlkou tak, aby se v ní předmět nemohl pohybovat a poškodit se během přepravy. K vystlání použijte ideálně opět bublinkovou fólii.


2) Odeslání většího předmětu (například notebook)

Pokud budete odesílat k reklamaci větší předmět (například notebook), postupujte obdobně jako v prvním případě. Obalte notebook ideálně do bublinkové fólie a vložte pokud možno do původní krabice. Jestliže už originální box nevlastníte a použijete jinou krabici, nezapomeňte opět volný prostor vyplnit vystýlkou, aby během přepravy nedošlo k poškození.



callcentrum@mironet.cz

V Háji 10, 170 00 Praha 7

300x v ČR


© Mironet.cz a.s.