v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Vše o nákupu   >   Služby
Informace

Záruky

Počítač je nástroj, člověk určuje jeho smysl a využití. Své služby jsme proto rozšířili z pouhého prodeje počítačů na většinu potřeb s nimi spojených. Prodat počítač je možná snadné, ale poradit je těžší. Proto nabízíme i služby, jako je All risk záruka, prodloužení záruky nebo dokonce 500,- zpět, pokud nedodržíme termín doručení.


All risk záruka

Hodnota i nejdražšího počítače není v něm samotném, ale v tom, jaká data nese. V tomto duchu jsme se rozhodli ulehčit Vám břemeno starosti o Vaše data. Rádi Vám uložíme zálohu ve svém vyhrazeném prostoru. Přístup k němu mají pouze vyškolení pracovníci s bezpečnostní prověrkou a povinností mlčet. Jestli si bez počítače či mobilu připadáte jako bez ruky, u Mironetu se nemusíte děsit amputace. Pokud si pořídíte záruku mobility, po dobu reklamace či servisu Vám poskytneme obdobný výrobek.

Vymezení pojmů

All risk záruka je samostatnou placenou službou spočívající v provedení zálohy dat z reklamovaného či servisovaného výrobku na externí médium a zapůjčení náhradního výrobku po dobu reklamace či servisu produktu zákazníka.

Cena All risk záruky je vypočítána jako polovina z vyměřené ceny pojištění.

Záloha dat

Zákazník, jenž si zakoupil k výrobku záruku All risk, má v případě jeho reklamace či servisu nárok na zálohu dat, která v něm má uložena.

Data budou zálohována na médium dodané zákazníkem (flash disk, pevný disk, CD či).

Data mohou být za příplatek uložena u prodávajícího. Nevyzvedne-li si zákazník data ve lhůtě do 30 dnů po ukončení reklamace či servisu, je prodávající oprávněn bez upozornění a náhrady dat a odstranit, což zákazník bere na vědomí. Výše příplatku je stanovena ceníkem prodávajícího a bude zákazníkovi sdělena odpovědným pracovníkem.

Zálohou dat se nerozumí jejich záchrana, tj. zálohu dat lze provést pouze u takových výrobků, jejichž paměť je bez vad.

Zálohu dat je možno uplatnit pouze u prodávajícího, nikoli u autorizovaného servisu.

Závazek ochrany dat

Prodávající se při zálohování a úschově dat zavazuje postupovat tak, aby nedošlo k jejich úniku či zneužití.

Službu budou provádět pouze speciálně vyškolení pracovníci s bezpečnostní prověrkou a smluvně zajištěnou zárukou mlčenlivosti.

V případě úschovy zákazníkových dat u prodávajícího, tato budou zálohována na vyhrazeném úložišti, k němuž mají umožněn přístup pouze zaměstnanci definovaní v tomto článku.

Zápůjčka

Rozlišujeme tři typy událostí, podle nichž určujeme, zda má zákazník nárok na zapůjčení náhradního telefonu nebo notebooku:

typ události mám nárok na zápůjčku? vratná záloha délka zápůjčky zpozdné
All risk záruka ano 1.000,- na dobu vyřízení propadnutí zálohy, ponecháme si servisované věci
pojistná událost ano plná výše zápůjčky na dobu vyřízení propadnutí zálohy a zpozdné 30,-/den
reklamace ne - - -

V rámci zápůjček budou poskytovány přístroje rozbalené a bazarové do ceny 3.000,- u mobilních telefonů a 10.000,- u notebooků po dobu vyřízení reklamace nebo pojistné události. Nebude-li zápůjčka vrácena při vyzvednutí opraveného zboží nebo nejpozději do dvou měsíců od vyřízení, bude účtováno zpozdné 30,- za každý započatý den.

Vrátí-li zákazník výrobek poškozený, pak se zavazuje uhradit jeho opravu, přičemž reklamovaný či servisovaný výrobek mu bude vrácen až po úhradě ceny této opravy. K úhradě ceny opravy může být použita záloha zaplacená při plnění All risk záruky.
Vyřízení zápůjčky je možné pouze na pobočkách Mironetu na centrále v Praze 7, v Plzni nebo Brně.

Prodloužená záruka

Základní záruční doba je dána zákonem. Ale kolikrát se Vám stalo, že k závadě došlo měsíc po jejím konci? Zákon schválnosti je spolehlivý. My se rozhodli proti němu bojovat a naší zbraní je právě prodloužení záruční doby. Její trvání započne podle dohodnutých podmínek a trvá podle Vašich potřeb. Vydržíte s jedním počítačem tři roky? Prodlužte si záruku o rok. Staráte se o své PC, dokud mu síly stačí? I to naše záruka pokrývá.

Stejně jako nemůžete reklamovat nabourané auto, ani my nedokážeme vyreklamovat veškeré následky zacházení s produktem. Záruka se proto nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím, nešetrnými zásahy do komponent nebo působením viru. Některým problémům lze předcházet čištěním počítače v našem odborném servisu. Druhou skupinou důvodů neuznání záruky je zásah vyšší moci či přírodní živly. Kromě některých nutných omezení stačí navštívit naše servisní středisko a bude o Vás postaráno.

Abyste si mohli veškeré podrobnosti nastudovat a v klidu si je promyslet, připravili jsme pro Vás plné znění podmínek prodloužené záruky v PDF.

 

500 Kč zpět za pozdní termín


Pokud jsme Vám slíbili termín dodání a nedodrželi ho, získáváte nárok na kupón v hodnotě 500,- na další nákup v Mironetu. Tato záruka se vztahuje na nákupy všech výší. Rádi bychom tuto službu maximálně zjednodušili, přesto ji omezuje několik podmínek:

  • Za způsob dopravy bylo zvoleno osobní vyzvednutí na pobočkách v Praze a Brně nebo expresní doručení po těchto městech do tří, respektive šesti hodin. Nevztahuje se na výdejny a večerní rozvoz zdarma.

  • Za způsob platby jsou zvoleny metody umožňující okamžitou platbu (např. on-line, dobírka aj.)

  • Nevztahuje se na výprodejové, bazarové nebo rozbalené zboží. Ani v případě, kdy u zboží nenajdete dárek, 500,- zpět nedostanete, ale dárek Vám zdarma zašleme

  • 500,- zpět vyplatíme maximálně jednou za tři měsíce jednomu zákazníkovi

  • Vyhrazujeme si právo zpoždění v případě vnějších faktorů, jako jsou dopravní zácpy nebo zpoždění dodavatele. O této skutečnosti Vás však budeme informovat minimálně 1 hodinu před očekávaným doručením - pokud ne, na 500,- máte právo.

Slevu na další nákup získáte v podobě kódu zadávaného při dalším nákupu. Tento kód Vám sdělíme elektronicky po zaslání mailu na jtd@mironet.cz.

Vážení zákazníci, v období od 1. 12. 2018 do 31. 12. 2018 je služba "500 Kč za pozdní termín" pozastavena, jelikož nedokážeme z důvodu extrémního množství objednávek garantovat včasné dodání zboží třetími stranami (poštou, přepravními službami nebo od dodavatelů). Vaše objednávky se samozřejmě budeme snažit úspěšně vyřídit a dodat v co nejkratším čase. Děkujeme za pochopení.



callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.