Vrácení nevhodného dárku
Vrácení nevhodného dárku až po Vánocích
Jak to funguje?
Pokud si u nás nakoupíte zboží v období 1. 11. – 24. 12. 2025, můžete jej, nad rámec standardních obchodních podmínek, nepoužité vrátit až do 11. 1. 2026. Této nabídky můžete využít i při nákupu na IČO. Produkt musí být samozřejmě nerozbalený, v původním obalu a bez známek opotřebení.
Snažíme se našim zákazníkům dělat život jednodušší a vytvářet přívětivé podmínky k nákupu. Abychom však stále mohli nabízet prémiové produkty za atraktivní ceny, musíme dbát na dodržování pravidel vrácení zakoupeného zboží. Nepřijmeme vám proto zboží nesoucí známky užívání, v poškozeném obale, nebo bez originálního obalu. Z pochopitelných důvodů nemůžeme přijímat zpět ani rozbalené hry, software, elektronické licence, pokladní a evidenční systémy, pokladní a průmyslové tiskárny, servery a serverové příslušenství, či příslušenství pro pokladní a identifikační systémy. Vyhrazujeme si dále právo odmítnout vrácení produktu, který zjevně nebyl určen jako vánoční dárek.
Snažíme se našim zákazníkům dělat život jednodušší a vytvářet přívětivé podmínky k nákupu. Abychom však stále mohli nabízet prémiové produkty za atraktivní ceny, musíme dbát na dodržování pravidel vrácení zakoupeného zboží. Nepřijmeme vám proto zboží nesoucí známky užívání, v poškozeném obale, nebo bez originálního obalu. Z pochopitelných důvodů nemůžeme přijímat zpět ani rozbalené hry, software, elektronické licence, pokladní a evidenční systémy, pokladní a průmyslové tiskárny, servery a serverové příslušenství, či příslušenství pro pokladní a identifikační systémy. Vyhrazujeme si dále právo odmítnout vrácení produktu, který zjevně nebyl určen jako vánoční dárek.

Nevhodný dárek zakoupený od 1. 11. 2025do 24. 12. 2025
Dárek můžete vrátit nerozbalený do 11. 1. 2026
Vrátíme vám peníze ať si můžete nakoupitdle svých představ
Nejčastější dotazy
-
Jak mohu nevhodný dárek vrátit?
Osobně na všech pobočkách Mironet nebo můžete zboží spolu s fakturou, číslem účtu a stručným sdělením, že produkt vracíte, zaslat na naše reklamační oddělení na adresu: Reklamační oddělení Mironet Komerční, hala C3, 251 01 Nupaky -
Dostanu zpět peníze v plné výši?
Ano, pokud produkt nebude rozbalen, nijak poškozen, či znehodnocen. V opačném případě vás kolegové z reklamačního oddělení kontaktují a nabídnou storno. Vrácení peněz se nevztahuje na dopravné, zákazník vrací produkt na své vlastní náklady. -
Kam mám vracené zboží poslat?
Při odesílání vraceného zboží poštou, či jinou přepravní službou, jej zasílejte prosím na adresu: Reklamační oddělení Mironet Komerční, hala C3, 251 01 Nupaky -
Mohu zboží vrátit osobně?
Ano. Na všech našich pobočkách. Jejich seznam najdete ZDE. -
Je možné zboží vyměnit za jiné?
Ano, možné to je, nicméně doporučujeme produkt vrátit a nový zakoupit, je to rychlejší řešení pro obě strany.
Přihlásit se přes Google
Přihlásit se přes MojeID