0
v košíku zboží za 0 Kč

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen



Vážení zákazníci,

aktuální situace není jednoduchá pro nikoho, ale my v Mironetu se budeme snažit, aby vám v období karantény nechybělo nic, na co jste zvyklí.

Připravili jsme pro vás přehled nejdůležitějších informací, které neustále aktualizujeme.

Poslední aktualizace: 22. 10. 2020

Naše pobočky budou od 22. 10. nadále fungovat jako výdejny objednávek z e-shopu. Doručujeme na všechna výdejní místa a na vaše adresy.

1) Prodejny fungují jako výdejny objednávek z e-shopu


Na prodejnách prosíme o dodržování hygienických opatření:

  • dovnitř vstupujte pouze s rouškou. Při čekání před prodejnou udržujte alespoň dvoumetrový odstup.
  • číslo objednávky si prosím připravte již před vstupem do prodejny.
  • pokud je to možné, objednávku zaplaťte předem online nebo platební kartou na místě. Naší snahou je omezit platby v hotovosti na minimum.

Všechny naše prodejny jsou pravidelně několikrát denně dezinfikovány. Kde to lze, jsou přepážky zakryty ochrannným plexisklem.



2) Využijte bezkontaktní doručení přepravní službou


Doručování všemi přepravními službami probíhá bez omezení. Nyní u nich nabízíme i možnost bezkontaktního předání. Stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”.

Pozn.: V případě nutnosti změny výdejního místa Zásilkovny či PPL Parcelshopu na nejbližší možné vás bude přepravce informovat pomocí SMS a e-mailu.


3) Reklamace, servis a vrácení zboží



Reklamace a servisní zakázky je také možné zasílat přepravní službou na naše centrální reklamační oddělení v Dobřejovicích.


Příjem i výdej reklamací probíhá standardně, žádáme o důsledné dodržování hygienických nařízení.

Pokud budete zboží na reklamaci nebo vrácení ve 14denní lhůtě zasílat přepravní službou, nezapomeňte prosím přiložit stručný průvodní dopis s popisem problému a kontakt na vás. 

Servis a reklamace na pobočce Praha Chodov jsou otevřeny o všedních dnech 8:00 - 20:00.



Aktuální stav doručování


Aktualizováno 22. 10. 2020

Několikrát denně ověřujeme a aktualizujeme informace u všech typů přeprav. Snažíme se, aby i nadále probíhalo doručení zboží bez komplikací a především co nejbezpečněji.

  • Osobní odběr na prodejnách – k vyzvednutí zboží objednaného přes internet můžete využít všechny naše pobočky. Otevírací doba u většiny z nich zůstala stejná, jak jste zvyklí a najdete ji vždy v detailních informacích o dané pobočce.

  • Zásilkovna – některé výdejny byly uzavřeny a z našeho systému dočasně odstraněny. Tento systém několikrát denně aktualizujeme, abyste v našem košíku našli vždy jen aktuálně otevřené výdejny. Objednávky je možné hradit dobírkou.

  • PPL – zásilky je možné hradit dobírkou. Z důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL. V případě zájmu o bezkontaktní doručení stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”, nebo se domluvit telefonicky přímo s kurýrem.

  • PPL Parcelshop - jsou pro vás otevřeny v plném rozsahu. Tento systém několikrát denně aktualizujeme, abyste v našem košíku našli vždy jen aktuálně otevřené výdejny.

  • Česká pošta - doručování probíhá standardně a je možné platit dobírkou. V zájmu vaší bezpečnosti ale důrazně doporučujeme využít online platby předem nebo kartou na místě. Na pobočky pošty je povolen vstup pouze s rouškou.

  • Balíkovna České pošty - doručení probíhá standardně, povoleny jsou balíky o max. hmotnosti 20 kg, rozměrech 70 x 50 x 50 cm a hodnotě do 30 000 Kč v rámci celé ČR. Seznam výdejních míst naleznete zde. Dobírku lze uhradit v hotovosti i platební kartou. Na pobočky pošty je povolen vstup pouze s rouškou.

  • GLS - doručování probíhá standardně, platit můžete hotově, kartou i na dobírku. V zájmu vaší bezpečnosti ale důrazně doporučujeme využít online platby předem nebo kartou. V případě zájmu o bezkontaktní doručení stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”, nebo se domluvit telefonicky přímo s kurýrem.

  • GLS výdejny – výdejny GLS jsou pro vás otevřeny v plném rozsahu. Zásilky je mimo jiné možné hradit i dobírkou v hotovosti.

  • Kurýr - doručení kurýrem je možné po domluvě s operátorem na telefonním čísle 234 700 800. V případě zájmu o bezkontaktní doručení se můžete domluvit s operátorem.

  • InTime (Slovensko) - doručování funguje standardně, zaplatit můžete předem online i na dobírku.


Tato opatření se mohou podle nařízení vlády kdykoli změnit. O těchto změnách vás budeme informovat.

S dotazy se nám kdykoli ozvěte na callcentrum - callcentrum@mironet.cz | +420 234 700 800 nebo na náš Facebook.


Děkujeme, že i v této těžké době bojujete s námi a přejeme vám hodně síly do následujících dní. Společně to zvládneme,
tým Mironet.



Zvládněte home office, karanténu i školní prázdniny






Další nezbytnosti v aktuální situaci





Notebooky


Zvládněte práci z domova s nevídanou noblesou. S novým notebookem vám vše půjde rychleji od ruky.







Mobilní telefony


Ideálním parťákem do nepohody může být i nový telefon. V naší nabídce si vybere každý.




Čističky vzduchu

Na větrání je stále ještě trochu zima. Vždy čistý vzduch bez virů, bakterií a alergenů vám ohlídají naše inteligentní čističky.







Herní konzole

Nenechte nudu, aby nad vámi zvítězila. Ať už máte volno ve škole, nebo se chcete po práci trochu odreagovat, čekají na vás nové světy k objevování a spousta výzev k překonání.





Musíte pracovat z domova?


Připravili jsme pro vás přehled všech nezbytností, které vám práci z domova ulehčí. Najdete v něm například drobné chytré pomocníky pro rychlou a snadnou komunikaci se svým týmem, nebo praktické vybavení pro zpohodlnění vaší práce.




callcentrum@mironet.cz

8:00 – 19:15
Pondělí – Pátek

Počítače dětem

20 prodejen
7300 výdejen


© Mironet.cz a.s.