OTEVŘENO: prodejny fungují jako výdejny + bezkontaktní doručení přepravními službami     Zapojte se do pomoci. 1000 počítačů pro rodiny s dětmi
0
v košíku zboží za 0 Kč

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen



Vážení zákazníci,

aktuální situace není jednoduchá pro nikoho, ale my v Mironetu se budeme snažit, aby vám v období karantény nechybělo nic, na co jste zvyklí.

Připravili jsme pro vás přehled nejdůležitějších informací, které neustále aktualizujeme.

Poslední aktualizace: 30. 3. 2020


1) Prodejny zůstávají otevřené pro výdej internetových objednávek


Zboží objednané přes internet si i nadále můžete vyzvednout na všech našich pobočkách.

Na prodejnách prosíme o dodržování hygienických opatření:

  • dovnitř vstupujte maximálně po dvou a pouze s rouškou. Při čekání před prodejnou udržujte alespoň dvoumetrový odstup.
  • číslo objednávky si prosím připravte již před vstupem do prodejny
  • pokud je to možné, objednávku zaplaťte předem online nebo platební kartou na místě . Naší snahou je omezit platby v hotovosti na minimum.

Po dobu karantény na prodejnách nelze:

  • přidávat zboží do objednávky
  • zboží reklamovat či vracet (více v bodu 3)
  • nakupovat zboží ve volném prodeji

Všechny naše prodejny jsou pravidelně několikrát denně dezinfikovány. Kde to lze, jsou přepážky zakryty ochrannou folií. Naši zaměstnanci nosí roušky a používají ochranné rukavice.



2) Využijte bezkontaktní doručení přepravní službou


Doručování všemi přepravními službami probíhá bez omezení. Nyní u nich nabízíme i možnost bezkontaktního předání. Stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”.

Pozn.: V případě nutnosti změny výdejního místa Zásilkovny či PPL Parcelshopu na nejbližší možné vás bude přepravce informovat pomocí SMS a e-mailu.



3) Reklamace, servis a vrácení zboží


Reklamace je možné zasílat přepravní službou na naše centrální reklamační oddělení v Dobřejovicích . Osobní předání reklamace bohužel není v době karantény možné.

Na stejné místo zasílejte zboží i v případě vrácení zboží ve 14denní lhůtě od zakoupení. U obou případů uvedených v tomto bodu (reklamace, vrácení) vždy přiložte průvodní dopis s popisem problému a kontakt na vás.

Potřebujete-li opravit vaše zařízení nebo vyžadujete jiný servisní zákrok, můžete se dostavit přímo na naše prodejny. V takovém případě prosíme o dodržování stejných hygienických pravidel jako v bodě 1. Servis na pobočce Praha Chodov je znovu otevřen o všedních dnech od 8:00 do 18:00.



Aktuální stav doručování


Aktualizováno 30. 3. 2020 | 10:30

Několikrát denně ověřujeme a aktualizujeme informace u všech typů přeprav. Snažíme se, aby i nadále probíhalo doručení zboží bez komplikací a především co nejbezpečněji.

  • Osobní odběr na prodejnách – k vyzvednutí zboží objednaného přes internet můžete využít všechny naše pobočky. Otevírací doba u většiny z nich zůstala stejná, jak jste zvyklí a najdete ji vždy v detailních informacích o dané pobočce.

  • Zásilkovna – některé výdejny byly uzavřeny a z našeho systému dočasně odstraněny. Tento systém několikrát denně aktualizujeme, abyste v našem košíku našli vždy jen aktuálně otevřené výdejny. Počty výdejen se postupně navyšují. Aktuálně nelze platit na dobírku.

  • PPL – vzhledem k enormnímu nárůstu počtu zásilek, může tento týden docházet k jednodennímu zpoždění v doručování. Není možné platit dobírkou ani vyzvedávat nedoručené zásilky na depu. V případě zájmu o bezkontaktní doručení stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”, nebo se domluvit telefonicky přímo s kurýrem.

  • PPL Parcelshop - některé výdejny byly uzavřeny a z našeho systému dočasně odstraněny. Tento systém několikrát denně aktualizujeme, abyste v našem košíku našli vždy jen aktuálně otevřené výdejny. Aktuálně nelze platit na dobírku.

  • Česká pošta - doručování probíhá standardně a je možné platit dobírkou. V zájmu vaší bezpečnosti ale důrazně doporučujeme využít online platby předem nebo kartou na místě. Na pobočky pošty je povolen vstup pouze s rouškou. Otevírací doba je omezena do 16:00 a je zrušen víkendový provoz. Od 7.00 / 8.00 hod do 9.00 hod (dle otevírací doby) jsou na poštách obsluhováni pouze klienti nad 65 let nebo držitelé průkazu ZTP-P starší 50 let včetně jejich doprovodu a osoby pracující v pečovatelských službách.

  • GLS - doručování probíhá standardně, platit můžete hotově, kartou i na dobírku. V zájmu vaší bezpečnosti ale důrazně doporučujeme využít online platby předem nebo kartou. V případě zájmu o bezkontaktní doručení stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”, nebo se domluvit telefonicky přímo s kurýrem.

  • GLS výdejny – výdejny GLS jsou aktuálně zavřeny a z našeho košíku dočasně odstraněny. Pokud zde ještě máte uloženo zboží, přepravce ho alternativně doručí na vaši adresu.

  • Kurýr - doručování probíhá standardně, pouze při kontaktu s kurýrem používejte roušku. V případě zájmu o bezkontaktní doručení stačí do poznámky k nákupu napsat “bezkontaktně”, nebo se domluvit telefonicky přímo s kurýrem.

  • InTime (Slovensko) - doručování je možné pouze v případě uhrazení objednávky předem online. Není možné platit dobírkou ani vyzvedávat nedoručené zásilky na depu.



Tato opatření se mohou podle nařízení vlády kdykoli změnit. O těchto změnách vás budeme informovat.

S dotazy se nám kdykoli ozvěte na callcentrum - callcentrum@mironet.cz | +420 234 700 800 nebo na náš Facebook.


Děkujeme, že i v této těžké době bojujete s námi a přejeme vám hodně síly do následujících dní. Společně to zvládneme,
tým Mironet.



Zvládněte home office, karanténu i školní prázdniny




Další nezbytnosti v aktuální situaci





Notebooky


Zvládněte práci z domova s nevídanou noblesou. S novým notebookem vám vše půjde rychleji od ruky.







Mobilní telefony


Ideálním parťákem do nepohody může být i nový telefon. V naší nabídce si vybere každý.




Čističky vzduchu

Na větrání je stále ještě trochu zima. Vždy čistý vzduch bez virů, bakterií a alergenů vám ohlídají naše inteligentní čističky.







Herní konzole

Nenechte nudu, aby nad vámi zvítězila. Ať už máte volno ve škole, nebo se chcete po práci trochu odreagovat, čekají na vás nové světy k objevování a spousta výzev k překonání.





Musíte pracovat z domova?


Připravili jsme pro vás přehled všech nezbytností, které vám práci z domova ulehčí. Najdete v něm například drobné chytré pomocníky pro rychlou a snadnou komunikaci se svým týmem, nebo praktické vybavení pro zpohodlnění vaší práce.




callcentrum@mironet.cz

8:00 – 19:15
Pondělí – Pátek

Pomoc dětem - koronavir

20 prodejen
5000 výdejen


© Mironet.cz a.s.