Servisní balíček pro Mironet servery (Y=2, CPU=1, RT=NBD)
Popis
Odborný pracovník Servisu dorazí k zákazníkovi v pracovní dny mezi 9:30 a 17:00 hod. Začne s prací na údržbě daného hardwaru v průběhu následujícího dne poté, co byl zaregistrován požadavek na servisní zásah. Zákazníkův požadavek musí být přijat mezi 8:00 a 17:00 hod. v pracovních dnech. Požadavky přijaté po 14:00 hod před dnem pracovního volna nebo klidu, budou registrovány další první pracovní den a příslušné služby budou poskytnuty druhý pracovní den.
- Hardwarová podpora poskytovaná přímo na místě u zákazníka
- Doba zahájení opravy je následující pracovní den od registrování požadavku
- Dostupnost služby v pracovní dny od 9.30 do 17.30
- Služba dostupná v Praze a okolí
- Servisní balíček je platný po dobu 2 let
Parametry
Parametry výrobku:
Diskuse
Odborný pracovník Servisu dorazí k zákazníkovi v pracovní dny mezi 9:30 a 17:00 hod. Začne s prací na údržbě daného hardwaru v průběhu následujícího dne poté, co byl zaregistrován požadavek na servisní zásah. Zákazníkův požadavek musí být přijat mezi 8:00 a 17:00 hod. v pracovních dnech. Požadavky přijaté po 14:00 hod před dnem pracovního volna nebo klidu, budou registrovány další první pracovní den a příslušné služby budou poskytnuty druhý pracovní den.
- Hardwarová podpora poskytovaná přímo na místě u zákazníka
- Doba zahájení opravy je následující pracovní den od registrování požadavku
- Dostupnost služby v pracovní dny od 9.30 do 17.30
- Služba dostupná v Praze a okolí
- Servisní balíček je platný po dobu 2 let
Parametry výrobku:
Značka | |
Značka | Nezatříděno |
Stav zboží | |
Stav zboží | Jen nové |
Výpis příspěvků:
Technické specifikace pro produkt Servisní balíček pro Mironet servery (Y=2, CPU=1, RT=NBD) se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky pro produkt Servisní balíček pro Mironet servery (Y=2, CPU=1, RT=NBD) mají pouze informativní charakter.
Nalezli jste chybu v informaci o Servisní balíček pro Mironet servery (Y=2, CPU=1, RT=NBD) ?