v košíku zboží za 0 Kč

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen

Sam4s NR-300 EET

Sam4s NR-300 EET / registrační pokladna / vestavěná termotiskárna 57mm / dvouřádkový displej / LAN
Kód: 97201333

registrační pokladna / vestavěná termotiskárna 57mm / dvouřádkový displej / LAN
3 618 Kč 2 990 Kč bez DPH
nyní výhodně i na splátky
dnes 0 Kč později 24x 221 Kč


Produkt je také dostupný v levnějších variantách


Výrobce: Sam4s
Záruka: 24 měsíců, pro firmy 12 měsíců
P/N: NR-300


do seznamu


Popis

Registrační pokladna Sam4s NR-300 EET


 

Rychlá a intuitivní EET pokladna Sam4s NR-300 je ideálním řešením pro malé a střední prodejny, které chtějí snadno a pohodlně přejít na EET. Stačí ji položit na pokladní zásuvku a zapojit.
Pokladna disponuje dvouřádkovým podsvíceným displejem , odolnými klávesami a integrovanou tiskárnou účtenek.


 
  SPECIFIKACE:  
  •   Displej: 2 x 16 znaků - dvouřádkový alfanumerický s podsvícením pro pokladníka a zákazníka
  •   Klávesnice: 33 ks odolných kláves
  •   Tiskárna: Termotisk na 57 mm široký kotouč o průměru max. 50 mm
  •   Rychlost tisku: 70mm/s
  •   Senzor: konce papíru
  •   Typ žurnálu: elektronický na SD kartu (dodávaný s pokladnou)
  •  
  •   Připojitelné periferie:
    •   pokladní zásuvka (9V RJ11)
    •   skener
    •   platební terminál
    •   digitální váhy
    •   počítač
    •  
  •   Oddělení PLU:
    •   1200 PLU
    •   8 oddělení
    •   max. 30 pokladníků
    •  
  •   Rozhraní:
  •   Rozměry terminálu: 125  x 285  x 215 mm (VxŠxH)
  •   Váha: 1,4 kg
  •   Barva: bílá
  •  

 
  KE STAŽENÍ:   
 
Rychlá příručka  pro pokladny Sam4s NR-300  PDF soubor
   
Uvedení do provozu pokladen SAM4S NR-300  PDF soubor
   
Uživatelský manuál pokladen SAM4S NR-300  PDF soubor
   
Postup aktualizace FirmWare  PDF soubor
   
Programovací SW pokladen Sam4s EN  ZIP soubor
   
Poslední verze FirmWare  ZIP soubor

 

  
  INSTALACE A ZPROVOZNĚNÍ:  
  • Video-návod instalace a programování            Přejít...
  •   


 
  AUTORIZOVANÝ SERVIS:  
  • AFG, spol. s r.o.
  • Mojmírova 6, 140 00 PRAHA 4 - NUSLE
  • tel.: +420 603 444 191 | +420 261 221 251
  •   



 



Parametry

Parametry výrobku:
Značka
Značka Sam4s
Displej
Technologie LED
Provedení
Barva Bílá
Vlastnosti
PLU 1200
Počet kláves 33
Prodejních skupin 8
Typ žurnálu Elektronický
Provedení
Materiál Plast
Vybavení
VESA Bez VESA
Vybavení Klávesnice, Vestavěná termotiskárna (57mm)
Rozhraní
Rozhraní LAN (RJ-45)
USB 2.0 1
USB 3.0 0
LAN 1
Rozměry
Hloubka (mm) 215
Šířka (mm) 285
Vyška (mm) 125
Distribuce
Distribuce CZ
Stav zboží
Stav Jen nové
Související produkty
Pokladní zásuvky




Diskuse

Výpis příspěvků:

Ze dne: 23.02.2017, 12:13
Předmět: LAN připojení

Autor: ben

Dobrý den. Dnes mi od Vás přišla pokladna sam4s. Ke zprovoznění postupuji dle Vašeho přiloženého návodu. Pokladnu mám připojenou do sítě LAN, v nastavení pokladny vidím přidělenou IP. Ovšem "servis_program" v PC, v kolonce připojení nabízí pouze port COMM1. Co s tím ? Děkuji
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 23.02.2017, 14:30
Předmět: RE: LAN připojení

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, u staršího FirmWare bylo možné propojení pouze přes redukty RJ45 na DB9, která je součástí balení, nutné pro následné propojení s PC je třeba použít převodník z RS-232 na USB. Nový FirmWare pokladny již umožnujě propojení s PC pomocí KŘÍŽENÉHO UTP, tuto změnu doplníme na naše stránky. Poprosím Vás o zaslání SN pokladny na mail: pokladny@mironet.cz abych tak prověřil jaký máte FW v pokladně a následně Vám mohl pomoci. Děkuji
Odpovědět

Ze dne: 24.02.2017, 20:30
Předmět: dotaz

Autor: jan

Dobrý den, je u této pokladny možnost volby při příjmu hotovosti jestli zahrnout do EET a odeslat nebo jenom přijmout hotovost bez odeslání? A lze vypnout automaticky tisk uctenek? Děkuji.
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 27.02.2017, 10:37
Předmět: RE: dotaz

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, na pokladně lze příjmout/vydat pokladní hotovost a bez tisku. Přeji pěkný den
Odpovědět

Ze dne: 21.03.2017, 20:34
Předmět: Terminál

Autor: Ondra

Dobrý den, lze pokladnu propojit s bankovním terminálem tak, aby při stisknutí tlačítka kartou se informace o částce automaticky přenesla na terminál bez nutnosti cenu cvakat na klávesnici terminálu?!?
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 22.03.2017, 08:58
Předmět: RE: Terminál

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, v tuto chvíli se komunikace s platebním terminálem programuje. Jakmile bude dokončena a otestována, bude uvolněna v automatickém upgrade firmware. Předpoklad je v průběhu 5.2017. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 01.04.2017, 15:52
Předmět: Cas a soucet

Autor: Ondra

Dobry den, mam dva dotazy. Nastavil jsem letni cas a po vypnuti/zapnuti pokladny naskoci zpatky cas zimni - cim to? A druhy dotaz se tyka zobrazeni na displeji po zmacknuti tlacitka "hotovost" - lze nastavit, aby na displeji zustala informace o celkove castce a ne o tom kolik se ma vydat? Tuto "funkci" jsme nikdy nepouzivali a chteli bychom vydavat zpet zpocitanim v hlave - coz jde spatne, kdyz nevidime soucet za platbu.
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 03.04.2017, 16:08
Předmět: RE: Cas a soucet

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, AD CHYBA ČASU - je momentálně v řešení. Sice již je vydaný upgrade firmware, ale ten je možný pouze lokálně a neprobíhá automaticky. Dostupné informace budou během zítřka na našich stránkách. Dám odkaz i do vlákna k Vašemu příspěvku. AD ZOBRAZENÍ VRATNÁ ČÁSTKA - pokladna zobrazuje sumu, kterou má obsluha vrátit jen v případě, kdy je částka přijatá, zadána před stlačením platební klávesy. Tento postup je popsaný v uživatelském manuálu. Stačí tedy přijatou částku nezadávat. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 11.04.2017, 10:34
Předmět: uzávěrka

Autor: ben

Dobrý den. Pokladnu používám od 1/3. Každý večer udělám výjezd z pokladny: 3-klíč, hotovost-8-hotovost. Sice mi vyjíždějí všechny dny, takže je vysoká spotřeba papíru, ale fungovalo to. Od 1/4 mi při výše napsané kombinaci kláves vyjíždí uzávěrka za celý březen a duben NIC. Co s tím prosím? Stačilo by mi aby pokladna každý večer udělala uzávěrku aktuálního dne, ideálně i s položkami. Děkuji
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 11.04.2017, 10:49
Předmět: RE: uzávěrka

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, máte prakticky 2 možnosti a to buď dělat "uzávěrku pokladny" v režimu X-mode nebo "denní uzávěrku pokladny" v režimu Z-mode. Postup je popsán v uživatelském manuálu str. 42 a 44. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 11.04.2017, 12:10
Předmět: RE: RE: uzávěrka

Autor: ben

Manuál samozřejmě mám. Zjednodušeně se zeptám ještě jednou: Jak to, že v březnu pokladna fungovala "normálně" a nyní od 1/4 to nejde? Uzávěrka vyjede pouze na celý březen a nic víc. Data na portál daňové správy se odesílají normálně...
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 11.04.2017, 13:22
Předmět: RE: RE: RE: uzávěrka

Autor: Mironet - Růžička

Bohužel příčin může být více, nicméně se zeptám jakou máte v pokladně aktuální verzi firmware? Postup: přepnete se pomocí tlačítka "klíče" do režimu "programování" - hotovost - 1 - 1 - 1 - 1 - hotovost - karta - karta - karta - (displej: 4. info pokladny) - hotovost - karta - (displej: 2 HW info) - hotovost -- pokladna vytidskne HW konfiguraci -- Verze FW: ECR_core v1.6.2.22. CZ - je aktuální, pokud jí nemáte doporučuji provézt aktualizaci.
Odpovědět

Ze dne: 11.04.2017, 14:15
Předmět: RE: RE: uzávěrka

Autor: ben

Firmware je opravdu starý, ver 2.8 CZ. Postupuji dle návodu ale odkaz na stažení souboru nefunguje ( ERROR 404 TATO STRÁNKA NEEXISTUJE ZKUSTE TO ZNOVU ZA 404 LET). Až se podaří nový firmware nainstalovat, neztratí se ta data za posledních 11 dní ? Děkuji
Odpovědět

Ze dne: 11.04.2017, 14:30
Předmět: RE: RE: RE: uzávěrka

Autor: ben

Firmware přeinstalován. Na displeji je nově napsáno Registrace, jinak pokladna funguje. Ale ta uzávěrka za posledních 11 dní tu prostě není, opět to vytisklo celý březen. Jakou uzávěrku mám podle Vás provést ? Prosím přesněji. Děkuji
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 11.04.2017, 14:32
Předmět: RE: RE: RE: RE: uzávěrka

Autor: Mironet - Růžička

Poprosím Vás o zaslání telefonního čísla na Vás na e-mail: pokladny@mironet.cz. Děkuji
Odpovědět

Ze dne: 12.07.2017, 11:12
Předmět: Platební terminál

Autor: Chovatel

Dobrý den, řešíme připojení terminálu ke kase. Existuje nějaký návod? A je už naprogramována komunikace s terminálem (viz. dotaz z 21.3.2017)? Děkuji
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 12.07.2017, 12:19
Předmět: RE: Platební terminál

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, bohužel stále komunikace s platebním terminálem hotová není. Tudíž ani návod jak platební terminál zapojit není. Dle informace od dodavatele momentálně probíhá certifikace u ČSOB. Předpokládá, že by mohlo být plně funkční začátkem září. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 14.03.2018, 12:08
Předmět: RE: RE: Platební terminál

Autor: Ondra

Dobrý den, znovu otevírám otázku ohledně přímého připojení platebního terminálu ke kase, aby se požadovaná částka přenesla do terminálu a nemusela se vymačkávat ručně. ??
Odpovědět

Ze dne: 17.07.2017, 09:02
Předmět: DPH

Autor: Ondra

Dobrý den, mám dotaz ohledně výpočtu základu daně a daně při odesílání na server finanční správy - kde se toto děje?? Pokladna to zasílá spolu s "účtenkou"? Nebo se to vypočítává až na straně serveru? Máme totiž nesrovnalosti v detailním výpisu tržeb z "Daňového portálu". Do 11.4. to je takto (asi špatně): dat_trzby celk_trzba zakl_nepodl_dph zakl_dan1 dan1 11.4.2017 16:14 135 0 135 23,44 11.4.2017 16:10 56 0 56 9,72 11.4.2017 16:08 35 0 35 6,08 11.4.2017 16:07 75 0 75 13,02 Ale potom kvůli aktualizaci firmware pro vyřešení problému s letním časem to od základu daně odpočítává daň: dat_trzby celk_trzba zakl_nepodl_dph zakl_dan1 dan1 12.4.2017 15:18 252 208,25 43,75 12.4.2017 15:13 179 147,93 31,07 12.4.2017 15:00 90 74,38 15,62 12.4.2017 14:58 32 26,44 5,56 Kde vzniká tato nesrovnalost?? Všiml jsem si, že je dostupný nový firmware - dnes jej budu aktualizovat (pokud se to neudělalo "samo").
Odpovědět

Ze dne: 17.07.2017, 09:17
Předmět: RE: DPH

Autor: Ondra

Omlouvám se za nepřehlednost v dotazu, diskuze zrušila formátování - snad je to pochopitelné.
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 17.07.2017, 12:59
Předmět: RE: DPH

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, daň je vypočítávána na straně pokladny. Následně poté odesílá data na EET. Váš dotaz jsem přeposlal na výrobce. Určitě doporučuji Upgrade Firmware. Jakmile budu mít info od výrobce, zašlu Vám jej na mail. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 17.07.2017, 15:21
Předmět: RE: DPH

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, dle slov výrobce byla tato chyba odstraněna v prvních upgradech Firmware. Doporučuje aktualizovat na nejnovější verzi Firmware 1.6.2.27. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 14.09.2017, 19:38
Předmět: RE: zrušení tisku

Autor: Dagmar

Chtěla bych vědět, jak lze zrušit tisk účtenek. Děkuji
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 15.09.2017, 17:17
Předmět: RE: RE: zrušení tisku

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, Váš dotaz jsem zaslal na výrobce, jakmile obdržím informace, ihned Vám je zašlu na e-mail a přidám i zde do diskuze. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 25.09.2017, 12:03
Předmět: RE: RE: zrušení tisku

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, navazuji na Váš dotaz ohledně možnosti zrušení tisku účtenek. Tak dle výrobce toto možné není. Vždy pokladna vytiskne účtenku. Přeji pěkný den.
Odpovědět

Ze dne: 05.10.2017, 08:31
Předmět: kasa SAM4SNR 300

Autor: Pavel Novotny

Dobry den, dnes ráno,mě kasa píše:chyba 0301=stav zablokování! Blokováno.(obsah RAM poškozen 5.) Nevim si stím rady. Můžete mě pomoci? Děkuji Novotný
Odpovědět

Mironet
Ze dne: 05.10.2017, 12:24
Předmět: RE: kasa SAM4SNR 300

Autor: Mironet - Růžička

Dobrý den, prosím zašlete mi Vaše telefonní číslo na mail pokladny@mironet.cz.
Odpovědět



Nový příspěvek / Odpovědět



Vyplněním emailové adresy dáváte souhlas se zpracováním tohoto osobního údaje za účelem zaslání odpovědi na Váš dotaz.



Odkazy

Technické specifikace pro produkt Sam4s NR-300 EET se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky pro produkt Sam4s NR-300 EET mají pouze informativní charakter.

Nalezli jste chybu v informaci o Sam4s NR-300 EET ?






callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

3000x v ČR


© Mironet.cz a.s.

Do kterého seznamu chcete přidat? Seznam A Seznam B