ProSupport DELL prodloužení záruky o 1 rok
z 3 na 4 roky / pro POWER EDGE 2950 / NBD on-site
41 394,-
34 210,- bez DPH
nyní výhodně i na splátky
dnes 0,- později 24x 2 529,-
dnes 0,- později 24x 2 529,-
Popis
Rozdíly mezi jednotlivými záručními službami DELLu
Parametry
Parametry výrobku:
Diskuse
Rozdíly mezi jednotlivými záručními službami DELLu
Dell ProSupport Plus
Tato služba zahrnuje následující položky:
- vyhrazeného manažera technical account manager,
- přímý přístup ke zkušeným elitním technikům podpory Dell ProSupport,
- měsíční obnovování smlouvy a zprávy o servisní historii,
- individuální doporučení, která vám pomohou zlepšit výkon,
- službu health check a údržbu systémů podle potřeby,
- proaktivní monitorování a řešení prostřednictvím aplikace Dell SupportAssist,
- podporu hypervisoru, operačního systému a softwaru třetích stran,
- službu Next Business Day po vzdálené diagnostice a možnosti reakce do dvou nebo čtyř hodin (Mission Critical).
Podpora Dell ProSupport
Tato služba zahrnuje následující položky:
- nepřetržitý přímý přístup k důkladně proškoleným odborníkům, kteří poskytují podporu typu tech-to-tech na podnikové úrovni,
- službu Next Business Day On-Site Service po vzdálené diagnostice a možnost rychlé odezvy s dodáním dílů a vysláním pracovníka v tentýž den,
- vzdálenou podporu i podporu na pracovišti s rychlou reakcí a dodáním dílů a vysláním pracovníka během čtyř nebo osmi hodin,
- komplexní řešení potíží a podporu pro operační systémy, hypervisory a firmware,
- společnou podporu pro datová centra třetích stran, hardware a aplikace koncových uživatelů,
- nouzové odesílání dílů a vysílání pracovníků paralelně s řešením potíží v případech, které vyhodnotíte jako nejzávažnější,
- přístup k zabezpečené online správě dílů, vhodné pro servis vlastního hardwaru.
Základní hardwarová služba Dell (Basic on-site next business day)
Tato služba zahrnuje následující položky:
- omezenou telefonickou podporu v místní pracovní době,
- službu Return for Repair (včetně zaslání poštou, osobního doručení nebo vyzvednutí a vrácení),
- různé varianty služeb odesílání dílů a vysílání pracovníků, včetně podpory pouze formou posílání dílů,
- Služba Next Business Day On-Site Service po vzdálené diagnostice (podle konkrétního hardwaru mohou být k dispozici další možnosti oprav)
Parametry výrobku:
Značka | |
Značka | Dell |
Stav zboží | |
Stav | Jen nové |
Výpis příspěvků:
Technické specifikace pro produkt ProSupport DELL prodloužení záruky o 1 rok se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky pro produkt ProSupport DELL prodloužení záruky o 1 rok mají pouze informativní charakter.
Nalezli jste chybu v informaci o ProSupport DELL prodloužení záruky o 1 rok ?