Displej
Úhlopříčka (")
Úhlopříčka (")
další -2
skrýt ostatní
Nápověda parametru
Udává velikost úhlopříčky (vzdálenost protilehlých rohů displeje vlevo dole a vpravo nahoře). Uvádí se v palcích, kdy 1" = 2,54 cm. Běžným standardem jsou v dnešní době 22", 24" i více palcové monitory.
Rozlišení
Rozlišení
další -2
skrýt ostatní
Nápověda parametru
Udává, kolik obrazových bodů (pixelů) je možné na displeji zobrazit. Uvádí se počet obrazových bodů na šířku, krát počet obrazových bodů na výšku. Čím vyšší je rozlišení, tím jemnější, detailnější a kvalitnější obraz bude.
Displej - Typ displeje
Typ displeje
další -4
skrýt ostatní
Nápověda parametru
Existují 2 základní typy displejů - lesklé a matné, případně antireflexní. Lesklé displeje zpravidla zobrazují jasnější barvy, jejich nevýhodou však mohou být rušivé odlesky okolí. Ty výborně potlačují matné displeje, které umožňují pracovat i na přímém světle.
Displej - Jas (cd/m2)
Jas (cd/m2)
další 2
skrýt ostatní
Nápověda parametru
Udává, jak moc dokáže monitor svítit při zobrazení bílé barvy. Udává se v cd/m2. Čím vyšší hodnota jasu, tím lépe je obraz čitelný na přímém světle. Naopak při práci za slabého osvětlení či v úplné tmě je doporučeno nastavit hodnotu jasu na co nejnižší.
Displej - Odezva (ms)
Odezva (ms)
další -1
skrýt ostatní
Nápověda parametru
Udává dobu, za kterou se jednotlivé pixely rozsvítí a zhasnou. Je mimo jiné velmi ovlivněná výrobní technologií displeje. Doba odezvy je udávána v milisekundách a samozřejmě platí, že čím je rychlejší, tím lepe a dvojnásob to platí pro hráče počítačových her.
Displej - Obnovovací frekvence (Hz)
Obnovovací frekvence (Hz)
další 0
skrýt ostatní