KASA FIK myPOS
Popis
Diskuse
Odkazy

Platební terminál KASA FIK
Vše v jednom, pokladna + platby
PRVNÍ INTEGROVANÝ TERMINÁL
Rychlé, levné a bez změny banky
Spolehlivý společník pro správu elektronických financí

Přijímání platebních karet pro každého
- Nemusíte měnit bankovní účet
- Bez závazků
- Smlouvu můžete vypovědět kdykoliv bez sankcí
- Přijímání karet VISA/MASTERCARD
- Instalace do pár dní
PLATEBNÍ POS TERMINÁL
Přenosné terminály s pokladnou
- Osvědčená aplikace KASA FIK KLASIK
- Online přehedy o prodejích na terminálech
- Rychlé připisování plateb
- Propojení pokladny a terminálu
- Jednoduchá a rychlá obsluha

Doporučujeme pro kadeřnice, taxislužby a řemeslníky. K terminálu dodáváme SIM kartu na 1rok.
Zařízení KASA FIK myPOS
- Připojení WiFi, 3G, LTE
- Atraktivní a odolný design
- Čtení bezkontaktních i čipových karet
- 58mm termální tiskárna
- Jednoduchá a rychlá obsluha
bez měsíčních poplatků
Často kladené otázky a odpovědi
Chci zařízení vidět a vyzkoušet si
To není žádný problém. Stačí si vyhledat ve Vašem regionu partnera, který Vám celé řešení rád ukáže na prodejně nebo přímo u Vás. Seznam prodejních míst nalzenete na stránce s kontakty. Navíc nabízíme graranci spokojenosti. Objednávky realizované v prosinci a lednu lze vrátit do 14 dnů pokud nejste spokojeni.
Proč se jedná o limitovanou edici?
Zařízení bylo přímo vyrobeno ve spolupráci s KASA FIK pro EET. Naše zásoby jsou omezené. Kontrola kvality a výroba je náročná a tak nebudeme moci vyrobit více kusů do konce února.
Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?
Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.
Chci si aplikaci vyzkoušet?
Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA.. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty
Obsahuje aplikace aktualizace?
Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualizace a upgrade není povinná.
Musím kupovat aktualizace?
Ne, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.
Lze přejít na verzi PLUS?
Ano za extra příplatek 1 000 Kč můžete svůj systém rozšířit a získat tak dodatečné funkce jako jsou objednávky, sklady, správu uživatelů a mnoho dalšího.
Je poskytována záruka?
Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců. U programu garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu. Pokladna Vám bude fungovat i v případě změn ze strany finanční správy. Aktualizace jsou online.
Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?
Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.
Nechci aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?
Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.
Co když budu potřebovat pomoc?
- Vypracovali jsme pro Vás přehledný manuál v elektronické i tištěné formě
- Jsme na online chatu každý den a to i o víkendech do pozdních hodin – rádi poradíme
- Máme stránky technické podpory na http://podpora.kasafik.cz
- Zastavte se na některou z našich poboček.
- Více jak 100 servisních partnerů po celé ČR přijednou přímo na provozovnu.
Technické specifikace pro produkt KASA FIK myPOS se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky pro produkt KASA FIK myPOS mají pouze informativní charakter.
Nalezli jste chybu v informaci o KASA FIK myPOS ?