v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Servis
Informace

Uvedení zboží do původního stavu

V případě vrácení zboží ze zápůjčky nebo v rámci 14 denní lhůty je třeba, aby produkt byl ve stejném stavu, jako jsme Vám ho předávali. Produkt musí být řádně zabalen, očištěn, inicializován do továrního nastavení a dodán v spolu s kompletním balením. V následujících návodech je popsáno, jak zboží uvést do tohoto stavu v závislosti na zboží, které vracíte.

Zboží rozdělíme do několika různých kategorií:

  • Notebooky
  • Projektory, tiskárny
  • PDA,Mobilní telefony,MP3, zařízení pro uchovávání dat
  • PC Komponenty

Všechny produkty, aby jste předešli účtování poplatků, je potřeba vrátit kompletní, včetně obalových materiálů, nepoškozené a bez známek používání.

Notebooky

Softwarová inicializace – pokud notebook obsahuje předinstalovanou verzi operačního systému Windows je zapotřebí uvést do stavu tzv. factory default či recovery. Jednotlivý postup se různí v závislosti na výrobci notebooku. Podrobnější informace naleznete v uživatelské příručce.

Očištění a zabalení – tělo přístroje a displej je potřeba očistit nejlépe bavlněným hadříkem od všech nečistot a otisků. Dále je potřeba notebook zabalit včetně všech výplní a igelitových sáčků do původního stavu.

Projektory, tiskárny

Pokud jste tiskárnu či projektor již používali, tak se bohužel nevyhnete poplatku z důvodu opotřebování spotřebního materiálu (inkoustová kazeta, toner, lampa). Technik stanovuje výslednou částku individuálně.

Očištění a zabalení – tělo přístroje nejlépe bavlněným hadříkem od všech nečistot a otisků. Dále je potřeba zboží zabalit včetně všech výplní a igelitových sáčků do původního stavu.

PDA, mobilní telefony, MP3, zařízení pro uchovávání dat

Softwarová inicializace – u mobilních telefonů , PDA a některých MP3 přehrávačů existuje možnost tzv. hard resetu, kdy pomocí kombinace několika kláves uvedete zařízení do továrního nastavení. U některých MP3 přehrávačů naleznete tuto možnost v menu přístroje. U ostatních zařízení, která neumožňují přechod do továrního nastavení je třeba vymazat veškerý obsah dat (externí disky, USB flashky).

PC Komponenty

Tyto produkty je třeba očistit od případného prachu, případně odstranit uložená data u pevných disků, zabalit do antistatického obalu. Zařízení je potřeba vrátit spolu s kompletním příslušenstvím.

V případě, že neuvedete zboží do původního stavu (očištění, přeinstalace, zabalení), tuto práci za Vás odvede pracovník společnosti Mironet. Tato služba je zpoplatněna dle Ceníku za uvedení zboží do původního stavu.






callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.