Vážení zákazníci, v neděli 24. 6. bude centrální prodejna na Chodově zavřena z důvodu probíhající inventury. Děkujeme za pochopení.
v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   O nás   >   Výhody Mironetu
Informace

Nejlepší servis

Mironet nabízí užitečné služby pro své zákazníky – jak na pobočce, tak přímo u vás doma. Nebojte se, že strávíte večer s manuálem. Uvědomujeme si, že správa počítačů a jiné elektroniky není pro každého zábava. Nebo jen nemáte čas či chuť. V každém případě vám pomůžou služby Mironetu pro domácnost.

V čem jsme lepší?

Mironet je dlouhodobě pověstný svým nejlepším následným servisem a nejlepším osobním přístupem. Co to pro vás znamená? Servis u nás probíhá výměnou, pokud máme stejné zboží na skladě. Pokud ne, můžeme na dobu opravy zapůjčit adekvátní výrobek. I u zboží opravovaného přes autorizované servisy jednotlivých značek máme nasmlouváno, že zákazníci Mironetu budou řešeni přednostně. Zboží vám neprodáváme nedůstojně na tržnici, ale v příjemných prodejních prostorech. Protože jen v Praze prodává paralelně 8 prodejců (dalších 5 je na call centru), fronty jsou u nás kratší a nečekáte dlouho. Prodejci i servisní technici se k vám chovají slušně, jsou ochotní a umí poradit.

Přidělená kontaktní osoba k řešení složitých servisních situací

Věrnému zákazníkovi je po jeho začlenění do věrnostního programu přidělen servisní technik. Kontakt na servisního technika je zákazníkovi poslán emailem při jeho vstupu do programu a tento kontakt je vždy aktuálně dostupný po přihlášení na www.mironet.cz/podpora. Výhodou kontaktní osoby je ještě více zrychlené řešení reklamace v Mironetu, individuální přístup při řešení složitějších zásahů (požadavky např. na výměnu zboží při nespokojenosti nebo nekompatibilitě apod.) a postupné navázání osobnějšího vztahu a znalost specifických požadavků daného zákazníka.

Zápůjčka zboží na dobu opravy

Tuto službu také zajišťuje servisní technik na základě specifických požadavků zákazníka a možností firmy. Mironet k danému vyčlenil část zboží, která slouží k zajištění možnosti práce zákazníka po dobu opravy – jedná se o notebooky, monitory, klávesnice, myši a podobná zařízení.

Přednostní servis - 4 dny místo 30

Má-li zboží Mironet na skladě, provede zákazníkovi servis výměnnou, aby nemusel do servisu dvakrát. U počítačů Mironet provádí opravu i na počkání, většinou jsou však zásahy složitější a jsou spojeny s testováním. I přesto jsou prováděny běžně do 4 dnů místo zákonných 30. Mironet navíc využil své silné pozice na trhu a pro své zákazníky sjednal i u autorizovaných servisů jednotlivých značek světových výrobců přednostní servis. Na základě Certifikátu pro přednostní servis, který ke zboží jen u Mironetu zákazník dostane, je opravováno běžně do 4 dnů.

Snadná dostupnost Mironet centrály

Přímo ve spádovém centru – v Praze Holešovicích - se za centrálou Mironet uvnitř areálu nachází hlídané parkoviště s dostatečnou kapacitou. Zdarma zaparkujete a víte, že Vaše auto je po dobu nákupu či reklamace v bezpečí. Oddělení servisu se nachází v 1. patře na centrále Mironet v Praze v Holešovicích.

Pořadový systém pro urychlení odbavení

Pro urychlení odbavení všech zákazníků slouží pořadový systém, kde si vyzvednete své číslo podle služby, kterou požadujete. Podle našich statistik je průměrná doba čekání na oddělení servisu je pod 4 minuty.

Nejlevnější doprava

Doprava nad 15 000 Kč bez DPH zdarma.

 

 






callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.