v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info
Informace

Nejčastější dotazy - než nám budete volat

Abychom ušetřili Váš čas i Vaše telefonní poplatky, připravili jsme pro Vás výčet nejčastěji kladených dotazů (řazených do několika sekcí) a odpovědí na ně.

Objednávka

Jak zjistím aktuální stav mé objednávky?
Stav objednávky zjistíte jednoduše přihlášením na svou registraci, pod odkazem ,,Moje objednávky“.

Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?
V předvečer doručení obdržíte emailem potvrzení o expedici, kde naleznete číslo balíku, kontakt na přepravní službu a odkaz na online sledování zásilky.

Jaká je lhůta pro vyzvednutí mé objednávky na pobočce?
Osobní odběry zboží lze uskutečnit do 4 dnů od obdržení emailové výzvy k odběru.

Mohu si zboží objednat po telefonu?
Ano, objednávku je možné uskutečnit na tel.: 234 700 800. Telefonické objednávky jsou za vyšší cenu než při objednání přes internet. Není nárok na dopravné zdarma. Totéž platí pro objednávky vytvořené prodejcem na pobočce.

Mohu v existující objednávce dělat změny?
Aktuálně lze změny v objednávkách dělat pouze telefonicky nebo přes emaily prodej@mironet.cz (osobní odběry) nebo callcentrum@mironet.cz (objednávky na přepravu).

 

Produkt

Jak zjistím dostupnost jednotlivých produktů?
U každého výrobku je tabulka s dostupností, která vyjadřuje dostupnost při objednání zboží v danou chvíli. U zboží s dostupností „Na cestě“ nebo „Na objednání“ většinou ještě není potvrzeno konkrétní datum dostupnosti. Informace se pravidelně aktualizují. Na zboží, u kterého se vyskytuje informace: ,,Dodání na dotaz“ je třeba se telefonicky informovat na našem callcentru, které je Vám k dispozici na tel.: 234 700 800 v době Po - Pá:8:00 - 20:00, So - Ne:9:30 - 18:00.


Co mám dělat, pokud jsem v nabídce Mironetu nenalezl hledané zboží?
Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s poptávkou na pm@mironet.cz .

 

Faktury a další doklady

Co mám dělat, pokud na dokladu potřebuji změnit údaje?
Kompletní změna odběratele se provádí na základě navrácení původní faktury a je zdarma za předpokladu, že nám zašlete klientské číslo nového odběratele. Doplnění údajů do stávající faktury se provádí za poplatek 345,- Kč s DPH. Dodací adresy mazat nelze.


Proč není vyplněný záruční list přibalený k produktu od výrobce?
Jelikož zasílané zboží nevybalujeme, všechny záruční listy vydané od výrobce jsou nevyplněné. K reklamaci uplatňované u nás Vám postačí námi vydaný Dodací a záruční list, avšak pokud si přejete mít potvrzený i záruční list výrobce, zašlete jej na adresu Mironet s.r.o, V Háji 10, Praha 7, 170 00.

 

Nefunkční a chybně dodané zboží

Kam se mám obrátit v případě potřeby záruční opravy?
Pokud chcete zboží reklamovat, přejděte na http://servis.mironet.cz/

Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek dodacího listu, prosím kontaktujte nás na čísle 234 700 800 nebo na callcentrum@mironet.cz, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka?
V případě, že poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky není zjevná při převzetí, je nutno nám oznámit vznik škody nejpozději do dvou pracovních dnů ode dne převzetí zásilky. Následující pracovní den sepíše řidič přepravní služby Zápis o škodě a dále se bude postupovat dle jeho pokynů.

 

Technické dotazy

Na koho se mám obrátit, pokud mám technický dotaz?
Pokud máte jakékoli technické dotazy, rádi Vám je zodpovíme na technickapodpora@mironet.cz

 

Lhůta na odpověď po přijetí mailu

Jaká je lhůta pro odpověď na můj dotaz?
Standardně si vyhrazujeme maximální lhůtu pro odpověď na přijatý mail 4 hodiny v rámci pracovní doby.
Tj. ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. ve středu v 18:00, odpovíme Vám až následující den.

 

 






callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.