v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen
Úvod   >   Info   >   Vše o nákupu   >   Služby
Informace

Nákup na fakturu

Chcete nakoupit hned, ale se zaplacením počkat? Není problém, v Mironetu můžete nakoupit na fakturu, pokud splníte pár základních podmínek. Na této stránce najdete k nákupu na fakturu se splatností do 14 dnů všechny potřebné informace.


Jak nakoupit na fakturu do 5.000,-?

  • Zaregistrujte se na našem e-shopu.
  • Vyberte si zboží.
  • V posledním kroku v košíku Vám sdělíme, zda Vaše žádost je schválena.
  • Při převzetí zboží prokažte svou totožnost občanským průkazem.
  • Pokud byste opomenuli splácení, telefonicky Vás vyzveme k jeho úhradě. Ručitelem je osoba přebírající zboží v případě firmy, v ostatních případech pak samotný zákazník.

Jak nakoupit jako VIP na fakturu do 10.000,- ?

  • Zaregistrujte se na našem e-shopu jako živnostník nebo firma.
  • Vyberte si zboží a objednejte přes e-shop.
  • Vaše objednávka bude v jednom z posledních kroků v košíku online prověřena a kredit v případě schválení poskytnut.

Jak nakoupit jako VIP na fakturu nad 10.000,-?

  • Zaregistrujte se na našem e-shopu jako živnostník nebo firma.
  • Po dvou řádně zaplacených objednávkách do 10.000,-  Vám odemkneme možnost nákupu na fakturu nad 10.000,-.
  • Vyberte si zboží a odešlete svou objednávku.
  • Naše VIP oddělení Vaši objednávku zanalyzuje a na základě různých metrik ji schválí a odešle návrh smlouvy, nebo zamítne.
  • Žádost o vyšší kredit než 10.000,- si může kupující zažádat na adrese nafakturu@mironet.cz
  • V případě schválení kreditu nad 10.000,- bude sepsána jednoduchá obchodní smlouva mezi Mironet a kupujícím (žádné směnky).
  • Kupující s pozitivní platební historií může čerpat i kredit vyšší než 100.000,-
  • Nákup na fakturu lze realizovat pouze na centrální prodejně Mironet.cz Praha 4 nebo s dodáním přepravní službou PPL (do sídla firmy).
  • Pokud byste opomenuli splácení, telefonicky Vás vyzveme k jeho úhradě.

FAQ: Často kladené dotazy

  • Můžu zboží vrátit?
    Samozřejmě, zboží můžete osobně přivézt zpátky na pobočku, kde jste ho převzali (při nákupu na firmu je nutné nechat vrácení nejprve schválit). Pokud Vám zboží dovezla přepravní služba, odešlete ho na reklamační středisko Mironetu. Zboží musí být v nepoužitém stavu, v originálním nepoškozeném obalu a s kompletním příslušenstvím. V opačném případě Vám může být naúčtován poplatek za uvedení výrobku do původního stavu.

  • Kde si můžu objednávku vyzvednout?
    V současné době můžete službu "Nákup na fakturu do 10.000,-” vyřídit na těchto pobočkách: Praha 4, Praha 6, Praha 8, Plzeň, Brno, Jablonec n. Nisou, Studénka, Teplice, Rožnov pod Radhoštěm, Frýdlant, Kladno, Příbram, Uničov, Šumperk, Jeseník, Zlín, Hořovice, Kyjov, Litomyšl a Frýdek–Místek.
    Při nákupu nad 10.000,- můžete zboží osobně odebírat na prodejně v Praze 4.

  • Jaký způsob dopravy si můžu zvolit?
    Při nákupu do 10.000,- si můžete vybrat z následujících způsobů dopravy: Express doprava večerní po Praze či Brně nebo přepravní službou po ČR s SMS urgencí. 
    Při nákupu nad 10.000,- je možné zvolit pouze odeslání službou PPL.

  • Kdo je poskytovatelem této služby?
    Nákupy do 10.000,- je poskytovatelem firma Twisto payments a.s., VIP nákup nad 10.000,- poskytuje Mironet.cz a.s.

  • Mám další dotazy, komu je mohu položit?
    Napište nám na callcentrum@mironet.cz (nebo nafakturu@mironet.cz v případě VIP nákupu), nebo zavolejte na 234 700 888.


callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.