Zboží mi nevyhovuje, jak ho můžu vrátit?Zboží můžete osobně přivézt zpátky na pobočku, kde jste ho přejímali. Pokud Vám zboží dovezla přepravní služba, odešlete ho na reklamační středisko Mironetu.
Kolik mě tato služba bude stát?Za službu zaplatíte jen 39Kč jako poplatek za vyřízení.
Jaké osobní údaje musím pro schválení poskytnout? Firmám ři nákupu do 5.000Kč postačí údaje nutné k doručení objednávky, od soukromých osob potřebujeme do 3.000Kč jen registraci u Mironetu, při vyšších částkách pak rodné číslo, číslo občanského průkazu a datum jeho platnosti.
Jak probíhá vyhodnocení objednávky?Způsob analýzy je interním know-how společnosti, zakládá se na datech získaných od zákazníků ze stejných profilových skupin.
Na kterých pobočkách si mohu zboží vyzvednout? V současné době můžete službu "Na splatnost 14 dnů” vyřídit na pobočkách v Praze, Plzni, Brně, Jablonci nad Nisou, Studénce, Teplicích, Rožnově pod Radhoštěm, Frýdlantu, Kladně, Příbrami, Uničově, Šumperku a Zlíně.
Kdo je poskytovatelem této služby? Při nákupu soukromé osoby nebo živnostníka do 3.000Kč a a.s. nebo s.r.o. do 5.000Kč je poskytovatelem služby „Zaplatím, až to doma uvidím (splatnost 14 dnů)“ Twisto payments a.s., IČ 016 15 165, se sídlem Praha 1 - Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085. Kontaktovat je můžete na emailu dotaz@twisto.cz nebo na telefonu 840 22 88 88 v pracovní dny mezi 9:00 – 20:00 hod. Při částkách nad 10.000Kč je poskytovatelem Mironet a.s.. V ostatních případech je poskytovatelem služby společnost Home Credit a.s. prostřednictvím služby Kup Najisto se sídlem Praha 6, Badeniho 290/1, 160 00. Kontaktovat je můžete na emailu info@kupnajisto.cz. Dopravu zajišťuje PPL CZ s.r.o.,IČO 25194798.
Kde si mohu přečíst všeobecné obchodní podmínky?Pro nákup do 3.000Kč soukromé osoby nebo živnostníka a nákup a.s. nebo s.r.o. přejděte na VOP Twisto, v ostatních případech na se Vás týkají VOP Kup Najisto.