v košíku zboží za 0,-

Váš košík je prázdný.


Nejste přihlášen



Rychle

Jednoduše, rychle a přehledně. Od nás již za 999 Kč bez DPH získáte k libovolnému zakoupenému produktu od KASA FIK základní nastavení. Jakmile vám produkt dorazí, stačí zapnout, připojit k internetu a začít prodávat!

Bez závazku

Neplatíte žádné paušály a aplikaci máte bez omezení! Stačí vám vlastní připojení k internetu přes Wi-Fi nebo SIM kartu.

Bezpečně se servisem

Vaše data jsou uložena na vašem zařízení s online zálohou dat. Servis a technickou podporu vám zajistí online chat KASA FIK.

Nákup na fakturu

Nakupte přes službu Twisto a produkt si vyzkoušejte. Vyhovuje vám? Poté zaplaťte do 14 dní. Pokud vám produkt nevyhovuje, vraťte nám ho a my vám pomůžeme vybrat to správné řešení, které potřebujete.

VYBERTE SI TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ PRO VAŠE PODNIKÁNÍ

Registrační

Klasické tlačítkové pokladny.

Mobilní

Mobilní, přenosné pokladní systémy, které vám ulehčí práci.

Pultové

Velké a statické pokladny vhodné pro větší podniky.

Často kladené otázky

Jak vybrat vhodnou pokladu pro EET?


Na trhu je aktuálně k dispozici velké množství zařízení podporujících EET a není těžké se v něm ztratit. Následující stručný přehled vám pomůže s výběrem toho správného zařízení právě pro vás.

  • Jsem drobný podnikatel
    Postačí vám chytrý telefon či tablet s nainstalovaným softwarem podporujícím EET, který propojíte s termální tiskárnou účtenek.
  • Jsme menší až středně velká firma
    Při vaší činnosti nejlépe využijete specializované pokladny s integrovanou tiskárnou účtenek nebo tzv. All in One řešení s dotykovým displejem a vším potřebným pro EET.
  • Jsme velká firma
    I vám doporučujeme specializovaná All in One řešení propojená s vlastním firemním informačním systémem.

V každém zařízení je potřeba mít nainstalovaný pokladní software plně podporující EET. Tyto programy se v první řadě dělí podle typu licence. Pokladní software lze zakoupit buď samostatně, nebo již může být součástí kupovaného setu. Licence se pak dělí na:

  • Bezplatné licence.
    Obvykle omezeny množstvím položek, které lze rozšířit přechodem na vyšší verzi softwaru.
  • Placené licence s jednorázovým poplatkem.
    Cenu softwaru uhradíte pouze jedenkrát při jeho nákupu. Od té dobry jste plným vlastníkem produktu a již za něj neplatíte žádné paušální poplatky.
  • Placené licence s paušálními poplatky.
    Financování softwaru probíhá formou předplatného, kdy se obvykle v měsíčních intervalech hradí pevně stanovená částka.
Technické a provozní otázky:
  • Všechny tržby jsou sloučené do 1 dne
    Ano, zřejmě nepoužíváte uzávěrky a pracujete s jednou nekonečnou směnou. Standardní postup práce s pokladnou je:

    1. Ráno otevřete pokladnu, zadáte počáteční stav naslepo (nepovinné)
    2. Vystavujete účtenky během dne
    3. Volitelně evidujete hotovostní vklady, výběry (nepovinné)
    4. Na konci dne uzavřete pokladnu, spočítáte tržbu a vložíte naslepo
    5. Vytisknete denní závěrku, nalepíte do sešitu pro účetní

    Pokud se vám nepodařilo uzavřít pokladnu, lze si vyvolat denní tržby v "Přehledu uzávěrek", vpravo nahoře - ikona kalendáře a vyberete konkrétní datum.
  • Tiskárna neposune dostatečně papír při tisku účtenky
    V Nastavení - Tiskárny - Vyberte tiskárnu si zadejte počet řádků, které se mají přidat při tisku. Najděte tu nejvhodnější hodnotu. Často mezi 3-6 řádky je ideální nastavení.
  • Jak přeinstalovat O2 eKasa pokladnu
    Pokladní aplikaci KASA FIK lze běžně nainstalovat na zařízení O2 eKasa a přejít tak na produkt bez paušálních plateb s vyšší rychlostí a spolehlivostí. Budete-li potřebovat asistenci, neváhejte se na nás obrátit. Rádi pomůžeme.

    Kroky:
    1. Stáhněte si aplikaci KASA FIK (apk) - instalační balíček zadáním do prohlížeče www.kasafik.cz/stahnout-ekasa
    2. Klepněte na stažený soubor a provedete instalaci
    3. Dále stačí klepnout na aplikaci FIK a provést registraci
  • Teamviewer vzdálená správa nenabízí ovládání obrazovky
    K ovládání zařízení a vzdálenou plochu je nutné mít nainstalovaný doplněk pro Teamviewer QuickSupport AOSP5.
  • Jak mohu vytisknout kopii účtenky
    Je nutné mít tiskárnu nainstalovanou. Pokud nemáte tiskárnu nastavenou pro použití v KASA FIK ikona tisk kopie není přístupná. V Historii účtenek si vyhledejte účtenku kterou chcete vytisknout. Vprav nahoře zvolte možnost tisk.
  • Jaké kupovat kotoučky a spotřební materiál
    Velikost kotoučku se uvádí ve 3 číslech oddělených lomítkem. Je důležité kupovat termo-citlivý papír. Papír do jehličkových tiskáren nelze použít.

    ss/vv/dd
    - ss: šířka pokladní pásky (width)
    - vv: návin kotoučku (diameter)
    - dd: průměr dutinky (core)

    Průměr dutinky u námi nabízených produktů nehraje roli. Čím menší, tím více papíru. Šířka by ideálně měla být stejná, neměla by však přesáhnout podporovanou šířku více jak o 1 mm, jinak se nevejde do prostoru pro papír. To samé platí pro návin. Ten ale může být menší.

    Pro KASA FIK ORANGE doporučujeme 57/40/12 a variantu s menší dutinkou a méně papíru 57/40/17. Pro KASA FIK PROFIK doporučujeme 80/70/12 a pro KASA FIK HIT doporučujeme 58/60/12 nebo 58/40/12.
  • Jaké jsou náklady na tisk?
    Pro KASA FIK ORANGE kotouček 57/40/12 stojí běžně 7-10kč/ks. Jeho návin je 18 m. Jedna účtenka s jednou položkou je cca 8 cm. Takže na jeden kotouč vytisknete cca 225 účtenek. Což je 0,03 Kč0,04 Kč za účtenku. Žádný jiný spotřební materiál není potřeba.
  • Co znamená možnost Nepodléhá režimu EET?
    Ministerstvo financí může na některé položky, účtenky nebo provozy udělit výjimku z evidence EET. Toto je na posouzení Finanční správy. Tuto možnost používají podnikatelé, kteří mají tuto výjimku a mohou si tak označit účet, na který se výjimka vztahuje.

    Co se stane s dokladem? Interně systém vystaví účet, přiřadí mu evidenční číslo z číselné řady, ale neprovede odeslání do systémů Finanční správy. Přijatá částka se projeví jako přijatá hotovost na pokladnu. Na účtence nebude uveden FIK ani BKP kód.
  • Potřebuji skrýt nabídky, které nepoužívám
    Nabídky v aplikaci KASA FIK se zobrazují na základě licence, kterou právě využíváte. Ve zkušební verzi programu jsou všechny možnosti zobrazené pro plnohodnotné vyzkoušení všech možností.

    Kroky:
    1. Přepněte si aplikaci do verze FREE
    2. Restartujte aplikaci
    3. V nastavení aplikace -> Funkce si zvolte možnosti, které chcete zobrazit a používat
  • Jak vymazat všechna data a začít znovu?
    Často chcete po původním odzkoušení uvést pokladnu do původního stavu. Mazání dat je vždy problém a je nutné dbát na bezpečnost, aby toho nemohl nikdo zneužít.

    Možnosti
    1. Vytvořte si zcela nový účet - pod novou emailovou adresou
    2. Vytvořte si novou pokladnu pod stávajícím účtem
    3. Archivace dat se zachováním položek
    4. Smazání všech dat vymazáním databázových souborů
    5. Smazání dat pomoci servisního PINu

    Konkrétní řešení mazání dat vždy konzultujte se specialisty technické podpory na podpora@kasafik.cz nebo využijte přímo jejich online chat, který naleznete na stránkách www.kasafik.cz
  • Po vložení nové tiskové pásky tiskárna netiskne
    Termální pásky jsou tepelně citlivé pouze z jedné strany. Pokud vám po vložení nové pásky do tiskárny vyjíždí prázdný nepotištěný papír, zkuste následující postup:

    1. Ověřte, že jste správně vložili pásku do tiskárny. Zkuste obrátit její orientaci o 180 stupňů
    2. Pokud se jedná o nově zakoupené pásky, ověřte že se jedná o termopásku vystavením části pásky teplu (zapalovač). Pokud nezčerná, nejedná se o termopásku, ale pásku do jehličkových tiskáren.


callcentrum@mironet.cz

Hráského 2231/25
148 00 Praha 4

1000x v ČR


© Mironet.cz a.s.